Finanse w strukturze marketingowej. Co i ile kosztuje i jaki jest z tego efekt? Projektowanie krótko- i długookresowe. Budżety. Ile inwestować w marketing? Czy można zrobić marketing za 1000 zł na rok?
Dr n. ekon. Magdalena Szumska
Miejsce: Pawilon 15 - poziom 1, Sala 1.A
Data: 16.09.2017, Sobota
Godziny: 12:00 - 13:00
Rodzaj zajęć: Wykład
Język: polski
Punkty edukacyjne: 1
Koszt: w ramach opłaty kongresowej
W celu właściwego zarządzania gabinetem i kliniką stomatologiczną, zarządzający staje przed wyborem finansów przeznaczanych na działania marketingowe. Można podjąć decyzję o większych lub mniejszych nakładach, które będą działać niekoniecznie z oczekiwaniami. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest suwak finansowy w marketingu? Jak nie popsuć marki swojego gabinetu i nazwiska nietrafionymi rozwiązaniami? Ile wydawać pieniędzy na marketing? Nie ma prostych odpowiedzi, lecz jest prosty, konkretny wzór na niepopełnianie błędów zarządczych w obszarze finansów i marketingu. Całość wykładu zostanie zaprezentowana w układzie legalnych działań w sektorze zdrowia - usług stomatologicznych, co jest koniecznym dementi informacji podawanych przez różne źródła na rynku stomatologicznym. Zostaną również przekazane najważniejsze różnice pomiędzy kanałami wydatków dentysty rodzinnego versus stomatologii premium.