FDI 2016 Poznań, Poland
Program Wykładów

Doskonała Rejestracja Stomatologiczna – optymalny standard prowadzenia rozmów telefonicznych.

Organizator:
Doskonała Obsługa Pacjenta

Wykładowca(y):
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński

Wykładowca(y):

Miejsce: Pawilon 7, 7.1.B

Data: 15.09.2017, Piątek

Godziny: 10:30 - 11:30


Rodzaj zajęć: Wykład
Język: polski
Max liczba uczestników: 100
Koszt: 47 zł

WYKŁAD DOSKONAŁA OBSŁUGA PACJENTA 
Dla Personelu Rejestracji Stomatologicznej

Łatwa rejestracja na wykład pod linkiem:

https://doskonalypersonelrejestracjicede.evenea.pl/

Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce stomatologicznej. 

Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie usług, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.

To nie jest łatwe zadanie! 

Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki. 

POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW

Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny  sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.

 

O wykładzie

Ten wykład znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji.

 

Profil Uczestnika

Wykład przeznaczony jest dla właścicieli praktyk stomatologicznych oraz dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz poznać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.

 

Cele

  • Zaprezentowanie wzorcowego modelu postępowania rejestracji stomatologicznej oraz praktycznych porad ułatwiających pracę każdej rejestratorce.

 

Korzyści

  • Poznanie skutecznego modelu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej z pacjentem pierwszorazowym - jak wybadać potrzeby i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.
  • Jak optymalnie zarejestrować pacjenta - pomóc przy wypełnieniu ankiety, zaprezentować wszystkie udogodnienia i zadbać o miłą atmosferę w poczekalni.
  • Jak empatycznie obsłużyć "pacjenta bólowego" - skutecznie przeprowadzić wywiad oraz zaproponować adekwatny i możliwy termin.
  • W przypadku spóźnień zastosować w praktyce System Skutecznego Przepraszania.
PROWADZĄCY: Michał Katarzyński

 

Łatwa rejestracja na wykład pod linkiem:

https://doskonalypersonelrejestracjicede.evenea.pl/