Doskonała Rejestracja Stomatologiczna – optymalny standard prowadzenia rozmów telefonicznych.
Doskonała Obsługa Pacjenta
Wykładowca(y):
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński
Wykładowca(y):
Miejsce: Pawilon 7, 7.1.B
Data: 15.09.2017, Piątek
Godziny: 10:30 - 11:30
Rodzaj zajęć: Wykład
Język: polski
Max liczba uczestników: 100
Koszt: 47 zł
WYKŁAD DOSKONAŁA OBSŁUGA PACJENTA
Dla Personelu Rejestracji Stomatologicznej
Łatwa rejestracja na wykład pod linkiem:
https://doskonalypersonelrejestracjicede.evenea.pl/
Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce stomatologicznej.
Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie usług, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.
To nie jest łatwe zadanie!
Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki.
POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW
Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.
O wykładzie
Ten wykład znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów profesjonalnej komunikacji, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji.
Profil Uczestnika
Wykład przeznaczony jest dla właścicieli praktyk stomatologicznych oraz dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz poznać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem stomatologicznym.
Cele
- Zaprezentowanie wzorcowego modelu postępowania rejestracji stomatologicznej oraz praktycznych porad ułatwiających pracę każdej rejestratorce.
Korzyści
- Poznanie skutecznego modelu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej z pacjentem pierwszorazowym - jak wybadać potrzeby i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki.
- Jak optymalnie zarejestrować pacjenta - pomóc przy wypełnieniu ankiety, zaprezentować wszystkie udogodnienia i zadbać o miłą atmosferę w poczekalni.
- Jak empatycznie obsłużyć "pacjenta bólowego" - skutecznie przeprowadzić wywiad oraz zaproponować adekwatny i możliwy termin.
- W przypadku spóźnień zastosować w praktyce System Skutecznego Przepraszania.
- PROWADZĄCY: Michał Katarzyński
Łatwa rejestracja na wykład pod linkiem:
https://doskonalypersonelrejestracjicede.evenea.pl/