Szkolenia firm
Organizator: Doskonała Obsługa Pacjenta
Temat | Prowadzący | Data |
Doskonała Obsługa PacjentaDoskonała konsultacja i wizyta stomatologiczna – wzorcowy model postępowania zwiększający liczbę zaakceptowanych planów leczenia. |
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński |
14.09.2017 12:00-13:00 |
Doskonała Obsługa PacjentaSkuteczne Zarządzanie Praktyką Stomatologiczną – sprawdzone narzędzia do zarządzania zespołem lekarzy i asystentek. |
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński |
14.09.2017 13:00-14:00 |
Doskonała Obsługa PacjentaDoskonała Rejestracja Stomatologiczna – optymalny standard prowadzenia rozmów telefonicznych. |
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński |
15.09.2017 10:30-11:30 |
Doskonała Obsługa PacjentaDoskonała konsultacja i wizyta higienizacyjna - wzorcowy model postępowania zwiększający liczbę pacjentów higienizacyjnych |
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński |
15.09.2017 11:30-12:30 |