Program Wykładów
www.doskonalaobslugapacjenta.pl Michał Katarzyński
Michał Katarzyński
"kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."
Od 5 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smille Design, Akademii Dawsona oraz autorem artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.
Specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
W jego kursach i wykładach na temat zarządzania i komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 2000 uczestników. Zrealizował 56 zamkniętych projektów szkoleniowych praktyk stomatologicznych oraz przeprowadził 22 audyty doradcze, dzięki czemu jego partnerzy usprawnili procesy organizacyjne oraz zwiększyli swoje przychody.
Dzięki swojej praktycznej wiedzy oraz doświadczeniu skutecznie pomaga zespołom stomatologicznym, których misją jest maksymalna satysfakcja i pomoc pacjentom stomatologicznym.