Rejestracja na Kongres krok po kroku
2. Kongres Unii Stomatologii Polskiej |
Uczestnik rejestruje się na określony dzień/dni lub na cały Kongres (3 dni). W ramach opłaconego uczestnictwa można brać udział w dowolnie wybranych wykładach, poza sesją Szkoły Okluzji, która wymaga oddzielnej rejestracji. Wszystkie wykłady prezentowane po angielsku tłumaczone są symultanicznie na język polski.
Warunkiem udziału w wykładach odbywających się w ramach Kongresu Unii
Stomatologii Polskiej jest:
- uiszczenie opłaty rejestracyjnej za uczestnictwo w całym Kongresie lub za uczestnictwo w wybranych dniach,
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego
Metody płatności
- płatność on-line - po zakończeniu procesu zamówienia
- przelew bankowy: Nazwa beneficienta: Exactus sp.j. 90-418 Łódź al. Kościuszki 17
Nr rachunku: 11 1600 1143 1817 6841 1000 0003
Zamówienia są rejestrowane dopiero w momencie wpływu opłaty rejestracyjnej (w prawidłowej wysokości) na konto organizatora.
W celu wykupienia udziału w dodatkowym warsztacie lub kolejnym dniu Kongresu Unii Stomatologii Polskiej, należy ponownie zalogować się na swoim koncie on-line i złożyć nowe zamówienie.
Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych.
ZGŁOSZENIE ON-LINE - procedura
KROK 1: Założenie konta na stronie www.cede.pl
Jeśli posiadasz już konto w naszym serwisie (założone np. przy okazji poprzednich edycji CEDE lub FDI 2016) zaloguj się korzystając z istniejącego już loginu i hasła lub poproś o przypomnienie hasła.
Po rejestracji zostanie automatycznie wygenerowana bezpłatna karta wstępu na wystawę towarzyszącą Kongresowi.
KROK 2: Bezpłatna karta wstępu
Każda zarejestrowana osoba będzie mogła ze swojego konta pobrać bezpłatną kartę wstępu na wystawę. Należy ją wydrukować i posłużyć się nią przy wejściu na tereny wystawowe w celu odbioru materiałów kongresowych. Bezpłatna karta wstępu na wystawę nie upoważnia do wejścia na wykłady i zostanie dezaktywowana w momencie odbioru identyfikatora kongresowego.
KROK 3: Złożenie zamówienia
Po zalogowaniu się na swoje konto można złożyć zamówienie na uczestnictwo w wykładach Kongresu - 1 lub 3 dniowe. Po złożeniu zamówienia wygenerowana zostanie faktura proforma.
Płatności można dokonać on-line za pośrednictwem First Data Polska S.A. (karta, przelew), lub ze swojego banku na konto:
Exactus Sp. j., 90-418 Łódź, al. Kościuszki 17
nr konta: 11 1600 1143 1817 6841 1000 0003
tytuł wpłaty: wybrany dzień Kongresu (jeśli zostało zamówione uczestnictwo jednodniowe) imię i nazwisko uczestnika jeśli wpłata nie jest dokonywana z konta osobistego uczestnika.
KROK 4: Faktura, potwierdzenie uczestnictwa
Po otrzymaniu wpłaty za złożone zamówienie wystawiona zostanie faktura VAT, którą otrzymają Państwo mailem na adres podany przy rejestracji konta.
Również mailem wysłane zostanie potwierdzenie uczestnictwa w wybranych przez Państwo wydarzeniach.
Wszystkie dokumenty będą dostępne on-line na Państwa koncie (proforma, zamówienie, faktura(y), bezpłatna karta wstępu).
ZGŁOSZENIE PDF/PAPIEROWE - procedura
1. | Prosimy o pobranie zgłoszenia w formacie PDF (jest to plik PDF z możliwością edycji). Prosimy je wypełnić i wysłać na adres e-mail: cede@cede.pl, lub wydrukować i wysłać pocztą tradycyjną na adres: Exactus Sp. j., 90-418 Łódź, al. Kościuszki 17 |
|
2. | Płatności można dokonać przelewem na konto: Exactus Sp. j., 90-418 Łódź, al. Kościuszki 17 nr konta: 11 1600 1143 1817 6841 1000 0003 tytuł wpłaty: wybrany dzień Kongresu lub warsztat oraz imię i nazwisko jeśli wpłata nie jest dokonywana z konta osobistego uczestnika. Zgłoszenia nadesłane bez potwierdzenia wpłaty są rejestrowane dopiero po wpłynięciu odpowiedniej opłaty na konto Exactus Sp.j. |
|
3. | Po otrzymaniu wpłaty za złożone zamówienie wystawiona zostanie faktura VAT, którą otrzymają Państwo pocztą na adres korespondencyjny podany w zgłoszeniu. |
|
4. | Potwierdzenie uczestnictwa z kodem umożliwiającym przejście przez tereny wystawowe do Recepcji Kongresu (pasaż pomiędzy pawilonami 7, 7A, 8 i 8A) otrzymają Państwo wraz z broszurą „Zaplanuj swój pobyt na CEDE 2018” w trzeciej dekadzie sierpnia 2018. |