CEDE 2019 – metry znikają szybko
Od kilkunastu dni trwa rezerwacja powierzchni przez wystawców CEDE 2019 (19-21 września). Tradycyjnie, „ustawianie” pawilonów zaczyna się od największych firm.
W ciągu kilku tygodni zarezerwowano lub sprzedano prawie 700 m2 powierzchni w pawilonach Międzynarodowych Targach Poznańskich. Udział w przyszłorocznym wydarzeniu potwierdziły już takie firmy jak m.in. HOL-DENTAL DEPOT, Meditrans, Chema-Elektromet, Dental Tree, EUR-MED, MEDIF, Profident, Multidental, Melag, Uniformix, Equadent, Olident, Orimed, Denmax oraz wiele innych. Część wystawców zapowiedziało udział w rozmowach bezpośrednich i telefonicznych.
– Końcówka roku to dla wielu wystawców czas decyzji biznesowych. Cieszymy się, że wieloletni partnerzy CEDE widzą w naszym projekcie potencjał i chcą go wspierać. Ostatnie spotkanie z przedstawicielami firm, które odbyło się w listopadzie, otworzyło bardzo cenny dialog, mocno na to czekaliśmy. CEDE nie jest wydarzeniem dla wydarzenia, CEDE ma służyć rozwojowi polskiej stomatologii, a więc musimy i chcemy słuchać uczestników rynku – podkreśla Marek Wiktorowski z firmy Exactus.
Czytaj także: CEDE bliżej wystawców
Wielu wystawców rezerwuje te same lokalizacje co w poprzednich latach. Część firm powiększa powierzchnie, aby jeszcze bardziej komfortowo realizować projekty sprzedażowo-marketingowe. Zgodnie z zasadą obowiązującą od lat, w pierwszej kolejności przydzielone zostaną lokalizacje powierzchni minimum 50 m2 zamówione w terminie do 31 stycznia 2019. Ceny powierzchni są kosmetyczne. Stali uczestnicy wystawy mogą liczyć na rabaty.
– Nawet jeżeli na planie wystawy (zobacz plan) dostępnym na oficjalnej stronie internetowej nie widnieje jeszcze rezerwacja, to nie oznacza, że ktoś wstępnie nie poprosił o przytrzymanie powierzchni. To naturalne, że ostateczne decyzje podejmowane po uwzględnieniu wielu czynników. „Układanie” pawilonów bywa wyzwaniem, zależności biznesowe, konkurencja, rozwój firmy – to kwestie, o których musimy pamiętać. Zawsze służymy swoim doświadczeniem i radą – dodaje Wiktorowski.
Warto przypomnieć, że wystawcy, którzy złożą zamówienie powierzchni wystawienniczej do 31 marca 2019 r. skorzystają z preferencyjnej stawki opłaty rejestracyjnej.
Równolegle do przygotowań do wystawy trwają prace nad programem naukowym 3. Kongresu Unii Stomatologii Polskiej oraz bezpłatnych forów edukacyjnych.
Marek Wiktorowski o CEDE 2019
To projekt łączący biznes z nauką, który daje zdecydowanie więcej możliwości zarówno wystawcom jak i uczestnikom. CEDE przestała być „tylko” wystawą w chwili, gdy rozwinęliśmy projekt o kolejne wydarzenia, takie jak: Kongres Unii Stomatologii Polskiej, bezpłatne fora edukacyjne czy prozdrowotne akcje profilaktyczne. CEDE w dalszym ciągu jest miejscem, gdzie można zaopatrzyć się w sprzęt od A do Z, ale dodatkową, istotną wartością uczestnictwa w wydarzeniu jest wiedza. Chcemy, aby CEDE kształtowało świadomych potrzeb, tych biznesowych i naukowych, medyków. Nie mamy przy tym wątpliwości, że część wystawowa i edukacyjna mogą dobrze funkcjonować obok siebie. Nie jest tak, że Kongres czy bezpłatne fora edukacyjne odciągają potencjalnych zwiedzających od stoisk, nasze statystyki to potwierdzają. Wręcz przeciwnie, wykłady i prezentacje są naturalnym etapem przed spotkaniem z producentem lub dystrybutorem.
Czytaj także:
Marek Wiktorowski: tworzymy projekt atrakcyjny dla całej branży