Fora tematyczne

Porady ekspertów: Profesjonalna rejestratorka - Jak sprawić, aby co najmniej 70-80% dzwoniących pierwszorazowych pacjentów umówiło się na pierwszą wizytę na płatną kompleksową diagnostykę jamy ustnej?

Wykładowca(y):
psycholog Justyna Pająk

Wystawca: Oboda Consulting & Training Group

Miejsce: Pawilon 7, Dental Club

Data: 20.09.2019, Piątek

Godziny: 11:30 - 12:00


Rodzaj zajęć: Wykład
Język: polski
Koszt: Szkolenie bezpłatne

Wykład adresowany jest do właścicieli i managerów oraz rejestratorek. Badania zespołu psychologów Oboda Group i analiza blisko tysiąca rzeczywistych rozmów telefonicznych z pacjentami pokazują, że tylko nie więcej niż 5% rozmów telefonicznych w gabinecie pozbawionych jest poważnych błędów, takich jak, brak prowadzenia pacjenta, przekraczanie swoich kompetencji przez rejestrację, diagnozowanie, wycenianie leczenia czy stosowanie niewłaściwej argumentacji.

Na wykładzie dowiesz się:

  • Jak rejestratorka powinna prowadzić rozmowę, aby umówić pierwszorazowego pacjenta na płatne kompleksowe badanie jamy ustnej,
  • Na jakie aspekty zwracać uwagę oceniając poziom profesjonalizmu rozmów twojej rejestratorki,
  • Jak rozwijać rejestrację i motywować ją do wprowadzania zmian,  
  • Jak w prosty sposób monitorować jakość rozmów prowadzonych z pacjentami przez telefon.

Odpowiednio prowadzona rozmowa telefoniczna z pacjentem jest bardzo ważnym elementem wpływającym na postawę pacjenta i jego decyzje dotyczące leczenia, zwłaszcza na początku kontaktu z gabinetem. Czy twój gabinet aby na pewno robi to dobrze?

Prowadzenie: Justyna Pająk – trener Oboda Group