Fora tematyczne
Porady ekspertów: Profesjonalna rejestratorka - Jak sprawić, aby co najmniej 70-80% dzwoniących pierwszorazowych pacjentów umówiło się na pierwszą wizytę na płatną kompleksową diagnostykę jamy ustnej?
psycholog Justyna Pająk
Wystawca: Oboda Consulting & Training Group
Miejsce: Pawilon 7, Dental Club
Data: 20.09.2019, Piątek
Godziny: 11:30 - 12:00
Rodzaj zajęć: Wykład
Język: polski
Koszt: Szkolenie bezpłatne
Wykład adresowany jest do właścicieli i managerów oraz rejestratorek. Badania zespołu psychologów Oboda Group i analiza blisko tysiąca rzeczywistych rozmów telefonicznych z pacjentami pokazują, że tylko nie więcej niż 5% rozmów telefonicznych w gabinecie pozbawionych jest poważnych błędów, takich jak, brak prowadzenia pacjenta, przekraczanie swoich kompetencji przez rejestrację, diagnozowanie, wycenianie leczenia czy stosowanie niewłaściwej argumentacji.
Na wykładzie dowiesz się:
- Jak rejestratorka powinna prowadzić rozmowę, aby umówić pierwszorazowego pacjenta na płatne kompleksowe badanie jamy ustnej,
- Na jakie aspekty zwracać uwagę oceniając poziom profesjonalizmu rozmów twojej rejestratorki,
- Jak rozwijać rejestrację i motywować ją do wprowadzania zmian,
- Jak w prosty sposób monitorować jakość rozmów prowadzonych z pacjentami przez telefon.
Odpowiednio prowadzona rozmowa telefoniczna z pacjentem jest bardzo ważnym elementem wpływającym na postawę pacjenta i jego decyzje dotyczące leczenia, zwłaszcza na początku kontaktu z gabinetem. Czy twój gabinet aby na pewno robi to dobrze?
Prowadzenie: Justyna Pająk – trener Oboda Group