Jakie kluczowe decyzje lub zmiany podjęła Państwa firma w czasie od ostatniej edycji CEDE?
Filip Ziemba, Marketing Manager BlanX/Biorepair: Nieustannie rozwijamy się dla naszych Klientów. W ostatnim roku, który dla wielu nie był pomyślny, my wznieśliśmy się na jeszcze wyższy poziom funkcjonowania: ujednoliciliśmy nasze portfolio, dla większej przejrzystości i wygody Klientów, dodatkowo pojawiły się nowe produkty, które odpowiadają na konkretne potrzeby w sposób wysoce specjalistyczny, ponieważ skupiamy się nie tylko na objawach, ale przyczynach, np. preparaty regulujące mikrobiotę jamy ustnej.
Ujednolicone portfolio to również krok w stronę ekologii, dzięki czemu nasze opakowania są w 100% recyklingowane i zostawiają o 35% mniejszy ślad węglowy. Odpowiedzialne podejście do biznesu w latach, które wyraźnie pokazują, jak bardzo nasza planeta potrzebuje ochrony, to dla nas jeden z priorytetów.
Na który produkt lub produkty szczególną uwagę powinni zwrócić uwagę goście Państwa stoiska?
Filip Ziemba, Marketing Manager BlanX/Biorepair: Nasze produkty do profilaktyki jamy ustnej przypominają trochę garnitur szyty na miarę. Zależnie od konkretnych potrzeb nasi doradcy i opiekunowie Klientów są w stanie doskonale dobrać preparaty do higieny jamy ustnej dla każdej osoby, która do nas przyjdzie. Nasze portfolio jest pod tym względem doskonale rozwinięte. Na pewno zachęcamy również do zapoznania się z naszymi nowościami:
• Biorepair – technologia odbudowy szkliwa idzie kolejny krok dalej. Biorepair Peribioma to produkty (pasty do zębów i kojący mus na dziąsła), które oprócz technologii odbudowy szkliwa microRepair, zawierają także probiotyki, które regulują mikrobiotę jamy ustnej oddziałując przy tym na przyczyny chorób przyzębia. Biorepair Peribioma to nie tylko ulga dla dziąseł od pierwszego użycia, ale również pomoc w rozwiązywaniu problemów przyzębia na przyszłość.
• Ponadto nasze spektakularne nowości – Biorepair Active Shield – pasta anty-cukier, przeciwdziałająca negatywnemu oddziaływaniu na zęby kwasów cukrowych – to wyspecjalizowana ochrona zębów przed cukrami, która pomaga hamować rozwój bakterii Streptococcus Mutans. Doskonałe wsparcie w walce przeciw przyczynom próchnicy.
• Pianka kojąca na dziąsła Biorepair, która otula, okala i koi dziąsła objęte stanem zapalnym. Idealne wsparcie terapii dla pacjentów implantologicznych.
• BlanX Nordic White – doskonała pasta wybielająca, łącząca w sobie działanie porostów islandzkich i dobroczynnego działania minerałów dalekiej północy, która powstała z okazji 30-lecia marki.
Dysponujemy unikalnymi i opatentowanymi technologiami ochrony zdrowia jamy ustnej , co w czasach zagrożenia epidemicznego jest szczególnie istotne ponieważ kreuje dodatkowy zasób odporności organizmu.
Przykłady można mnożyć, dlatego chyba najlepiej będzie, jeśli zaprosimy Państwa bezpośrednio do naszego stoiska, byśmy mogli o wszystkim opowiedzieć indywidualnie. Możliwość zapoznania się podczas targów jest dla nas zawsze ogromną przyjemnością, a każdy kontakt traktujemy bardzo indywidualnie.
Największe wyzwanie/plan firmy na ostatnie miesiące 2021 i początek kolejnego roku to?
Filip Ziemba, Marketing Manager BlanX/Biorepair: Rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój :) czeka nas restyling kolejnej marki, która również świetnie wypełnia niszę past do zębów opartych na 100% naturalnych ekstraktach – L’Angelica przejdzie zaskakującą metamorfozę. Technologia Biorepair wejdzie w fazę kolejnych badań nad rozwojem i upowszechnianiem swojej opatentowanej, innowacyjnej technologii, a BlanX będzie dalej kreować kulturę białego uśmiechu łącząc najśmielsze formuły porostu islandzkiego z kolejnymi innowacyjnymi składnikami, które są źródłem olśniewającej bieli zdrowego uśmiechu.
W ramach szerokich działań edukacyjnych skierowanych do higienistek i lekarzy stomatologów realizujemy także intensywny plan szkoleń on-line i webinarów dla specjalistów z branży stomatologicznej na dedykowanej platformie: Najnowsze Technologie Stomatologiczne (FB).
Zapraszamy na stoisko D3.2 i na www.blanx.info.pl ; www.biorepair.pl