Jakie kluczowe decyzje lub zmiany podjęła Państwa firma w czasie od ostatniej edycji CEDE?
Adam Nowaczkiewicz, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji Aesculap Chifa: Podejmowanie kluczowych decyzji, gotowość na zmiany i ich wdrażanie są częścią naszej codziennej pracy (w końcu zmieniamy się dla naszych klientów w sposób ciągły od ponad 75-lat). Zatem najistotniejszą zmianą jaką wdrażamy po okresie pandemicznym jest utrzymanie równowagi pomiędzy nowymi rozwiązaniami, do których wprowadzenia zmusiła nas sytuacja gospodarcza, a dotychczas zebranym doświadczeniem, które spowodowało, że jesteśmy wiodącym graczem na rynku medycznym nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie.
Na który produkt lub produkty szczególną uwagę powinni zwrócić uwagę goście Państwa stoiska?
Adam Nowaczkiewicz, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji Aesculap Chifa: Podstawą naszego portfolio od ponad 75-lat są wysoko wyspecjalizowane instrumenty dedykowane wszystkim dziedzinom stomatologii. Podążając za naszym hasłem „sharing expertise”, dbamy o stałą współpracę i wymianę doświadczeń ze specjalistami z zakresu stomatologii, co umożliwia nam wykorzystanie ostatnich odkryć z codziennej praktyki medycznej jako siły napędowej naszego rozwoju. I to właśnie rozwój spowodował, że na ten moment możemy zagwarantować nie tylko szeroki, nowoczesny wachlarz narzędzi, ale także linię produktów do sterylizacji i dezynfekcji instrumentów, powierzchni jak i dłoni oraz bogaty zakres materiałów szewnych.
Największe wyzwanie/plan firmy na ostatnie miesiące 2021 i początek kolejnego roku to?
Adam Nowaczkiewicz, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji Aesculap Chifa: Co roku podążaliśmy za dynamicznie rozwijającym się rynkiem, aby sprostać jego wymaganiom. W tym roku chcemy być o jeden krok przed nim, zatem planujemy przygotować się na każde wyzwanie oraz kreować nowe trendy ;).
Zapraszamy na stoisko E6 i na www.bbraun.pl