Jakie kluczowe decyzje lub zmiany podjęła Państwa firma w czasie od ostatniej edycji CEDE?
Paulina Stącel-Wilczyńska, General Manager CURADEN Polska: Nieoczekiwane zmiany, do jakich doszło na całym świecie w związku z pandemią koronawirusa oraz nowa rzeczywistość, w której się znaleźliśmy wymusiła zweryfikowanie dotychczasowego sposobu prowadzenia firmy. Musieliśmy podjąć szybkie decyzje oraz ustalić nowe strategie zarówno w kwestii sprzedaży, marketingu jak i edukacji.
Przymusowa izolacja, wymusiła przeniesienie działań biznesowych do świata online. Co za tym idzie – oprócz strategii sprzedażowej - zredefiniowaliśmy również naszą strategię marketingową, skupiając się na promocji i rozwoju naszego sklepu firmowego online, zwiększonej komunikacji marketingowej z Klientami w Internecie, w szczególności poprzez social media oraz współpracy z Influencerami. Dzięki takiemu podejściu możemy pozostać blisko naszych klientów, nie tylko ostatecznych, ale również profesjonalistów – wszystkich członków dentystycznej załogi. Ma to szczególne znaczenie również w kontekście edukacji, na którą kładziemy szczególny nacisk organizując webinaria i edukując w zakresie zdrowia jamy ustnej i produktów CURAPROX na naszych kanałach socialmediowych.
Na który produkt lub produkty szczególną uwagę powinni zwrócić uwagę goście Państwa stoiska?
Paulina Stącel-Wilczyńska, General Manager CURADEN Polska: Podczas targów chcemy zwrócić szczególną uwagę profesjonalistów na płyn do płukania jamy ustnej Perio Plus Renererate, który obecnie jest naszą perełką jeśli chodzi o utrzymanie zdrowej jamy ustnej oraz zdrowia w ogóle. Jest to płyn na bazie chlorheksydyny i kompleksu Citrox®, który ma nie tylko działania antybakteryjne, ale również przeciwwirusowe, co zostało potwierdzone badaniami, które zostały zakończone kilka miesięcy temu. Ma on ogromne znaczenie w zapobieganiu rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 w gabinecie i pomaga chronić pacjentów i personel gabinetu przez zakażeniem.
Drugi produkt, na który chcemy zwrócić uwagę i który będzie zaprezentowany po raz pierwszy na targach CEDE to szczoteczka manualna Velvet, która stanowi gold standard w stomatologii i jest prawdziwą rewolucją na rynku. Posiada ona aż 12460 pojedynczych włókien na główce - ponad 2 razy więcej, niż ma nasza najbardziej delikatna szczoteczka ultra soft. Tak gęste i cieniutkie włókna tworzą niezwykle delikatną powierzchnię czyszcząca. Jest ona dzięki temu nieprawdopodobnie skuteczna i delikatna dla szkliwa i dziąseł.
Największe wyzwanie/plan firmy na ostatnie miesiące 2021 i początek kolejnego roku to?
Paulina Stącel-Wilczyńska, General Manager CURADEN Polska: Największych wyzwaniem zarówno w tym jak i w przyszłym roku jest edukacja, która jest istotną częścią naszej firmy. Nie tylko nasze produkty, ale przede wszystkim nasz sposób edukacji jest tym, co odróżnia nas od innych. Zdrowie jamy ustnej jest naszym celem. Dlatego tak ważna dla nas jest współpraca z profesjonalistami, zarówno lekarzami dentystami jak i higienistkami stomatologicznymi. Mamy w planie również wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań, ale o tym na bieżąco będziemy informować naszych partnerów.
Kolejnym wyzwaniem, który czeka naszą firmę i markę CURAPROX w nadchodzącym roku jest uporządkowanie procesów związanych z szybkim wzrostem sprzedaży i poszerzaniem dystrybucji.
Dodatkowo w tym i w kolejnym roku chcemy skupić się na promocji nowych linii produktowych, w szczególności nowej linii szczoteczek i past do zębów dla dzieci Curaprox Kids oraz szczoteczek hydrosonicznych.
Zapraszamy na nasze stoisko D8.1 oraz na www.curaprox.pl