Poznaj wystawców: 3 pytania do CURASEPT

Poznaj wystawców: 3 pytania do CURASEPT

Jakie kluczowe decyzje lub zmiany podjęła Państwa firma w czasie od ostatniej edycji CEDE?

Agnieszka Stącel- Stępniewska, General Manager Curasept (Indent): "Właściwe rozwiązanie każdego problemu" To zdanie podsumowuje filozofię Curasept która od zawsze inwestuje w badania i rozwój, aby znaleźć konkretne odpowiedzi na konkretne problemy jamy ustnej. Każdy wiek, każda patologia i każdy zły nawyk wymagają precyzyjnych odpowiedzi zarówno pod względem mechanicznym, jak i chemicznym.

Curasept przyjęła nowe podejście do rozwiązywania problemów z jamą ustną: „Dokończ pracę” Ścieżką, na której nie działamy już pojedynczym produktem, ale INTERVENTION SYSTEM, systemem, który zapewnia synergię specjalistycznych płynów do płukania ust, szczoteczek do zębów i past do zębów stworzonych do interakcji w rozwiązywaniu TEGO problemu.

Oznacza to, że gdyby pacjent poszedł do apteki wczoraj zapytać o produkt na nadwrażliwość zębów, dostałby ten produkt. Dziś jednak ma szansę na uzyskanie spójnego i na pewno bardziej efektywnego systemu, ponieważ każdy produkt tego systemu przyczyni się do rozwiązania jego problemu.

Na który produkt lub produkty szczególną uwagę powinni zwrócić uwagę goście Państwa stoiska?

Agnieszka Stącel- Stępniewska, General Manager Curasept (Indent): Na swoim stoisku zaprezentujemy całość Portfolio Curasept, jednak chcielibyśmy skupić szczególna uwagę na dwóch liniach, których skuteczność działania została potwierdzona wieloletnimi badaniami klinicznymi:

- CURASEPT BIOSMALTO - stanowi wsparcie w leczeniu i profilaktyce PRÓCHNICY, ABRAZJI, EROZJI i NADWRAŻLIWOŚCI, daje możliwość zatrzymania wczesnych zmian próchnicowych, z powodzeniem niweluje białe plamy. Liczne BADANIA KLINICZNE pozwolił zidentyfikować 3 innowacyjne SUBSTANCJE FUNKCJONALNE oparte na biomimetycznych, biokompatybilnych i bioaktywnych materiałach, które skutecznie remineralizują szkliwo i zębinę, tworząc nawą fazę mineralną.

- Linia CURASEPT ADS z aktywnymi składnikami. Klasyczna linia produktów z chlorheksydyną z formułą ADS (Anti Dicoloration System, który ingeruje w dwa główne mechanizmy pigmentacji zębów i przeciwdziała powstawaniu przebarwień) jest już powszechnie znana. Nowością w linii Curasept ADS są produkty, w których chlorheksydyna ADS działa w synergii z wysokowydajnymi składnikami aktywnymi stymulując naprawę i przywrócenie fizjologicznych funkcji tkanek dziąseł. Chlorheksydyna z dodatkiem OCZARU WIRGINIJSKIEGO działa ściągająco, efektywnie zmniejszając zapalenie błony śluzowej i krwawienia z dziąseł. Dodatek CHLOROBUTALOLU natychmiast łagodzi ból, ograniczając zażycie doustnych niesteroidowych leków przeciwzapalnych. CHX ADS z kwasem hialuronowym wykazuje silne działania regenerujące, natomiast dodatek COLOSTRUM dedykowany jest pacjentom z osłabieniem czynności układu odpornościowego. Obecność kopolimeru PVP-VA o działaniu błonotwórczym, tworzy warstwę ochronną na zębach i dziąsłach, pomagając, łagodzić objawy spowodowane podrażnieniem błony śluzowej jamy ustnej.

Największe wyzwanie/plan firmy na ostatnie miesiące 2021 i początek kolejnego roku to?

Agnieszka Stącel- Stępniewska, General Manager Curasept (Indent): CURASEPT FIRST BECAUSE WE CARE.
FIRST to znacznie więcej niż słowo, jest to postawa, która towarzyszy każdej fazie podróży. Ścieżka życia składająca się z wielu pierwszych rzeczy, wielu doświadczeń, które najpierw wzmacniają nas, a następnie ewoluują w bardziej dojrzały sens: być pierwszym! Po pierwsze w innowacjach, w badaniach, w jakości, po pierwsze w dbałości o spełnienie Twoich oczekiwań w dziedzinie higieny jamy ustnej. To nasze cele na najbliższy czas!

Zapraszamy na nasze stoisko B4.2 oraz na www.indent.pl