Jakie kluczowe decyzje lub zmiany podjęła Państwa firma w czasie od ostatniej edycji CEDE?
Maciej Żyliński, Członek Zarządu, Manager ds. Marketingu MAKROMED: W tym trudnym okresie pandemii było ich kilka. Przede wszystkim, mimo całej sytuacji, pojęliśmy decyzję o niewstrzymywaniu – i realizacji naszego nowego budynku biurowego. Była to decyzja trudna, z wieloma niewiadomymi, jednak teraz, z perspektywy czasu, okazała się bardzo dobra. Dzięki temu w przeciągu najbliższego miesiąca przenosimy nasze biura oraz ekspozycję do nowoczesnego, wygodnego obiektu, sąsiadującego z obecnym budynkiem, który zostanie w całości przeznaczony na potrzeby produkcyjne i magazynowe.
Wybuch pandemii był również impulsem do wdrożenia głębokich zmian w ofercie produkowanych przez nas unitów stomatologicznych. Głównym jej elementem było odświeżenie podstawowego w naszej ofercie modelu X1, który nosi obecnie nową nazwę R1. Zrezygnowaliśmy również z produkcji kilku starszych modeli. W ten sposób mamy obecnie w ofercie trzy nowoczesne, uzupełniające się modele: Certus NEO, Exima NEO oraz Exima R1 w dwóch wersjach (z górnymi odciągami oraz z rękawami wiszącymi).
Wierzymy w maksymę "kto w trudniejszych czasach inwestuje, ten w lepszych czasach ma przewagę". Teraz pozostaje nam jedynie czekać na te lepsze czasy, z nadzieją, że nadejdą szybko.
Na który produkt lub produkty szczególną uwagę powinni zwrócić uwagę goście Państwa stoiska?
Maciej Żyliński, Członek Zarządu, Manager ds. Marketingu MAKROMED: Przede wszystkim zachęcamy do obejrzenia pełnej oferty produkowanych przez nas unitów stomatologicznych, które jak żadne inne na rynku łączą ze sobą sprawdzone rozwiązania oraz atrakcyjne warunki finansowe. Są to flagowe modele Certus NEO i Exima NEO oraz tegoroczna nowość - model Exima R1. Równie ciekawie i dynamicznie rozwija się nasza oferta handlowa wyposażenia unitów – przede wszystkim instrumentów produkcji japońskiego koncernu NSK, oświetlenia włoskiej firmy G.Comm oraz kompresorów i pomp ssaka włoskiego 4TEK. Jesteśmy autoryzowanym, bezpośrednim przedstawicielem tych firm na rynek Polski.
Największe wyzwanie/plan firmy na ostatnie miesiące 2021 i początek kolejnego roku to?
Maciej Żyliński, Członek Zarządu, Manager ds. Marketingu MAKROMED: Najbliższe miesiące to przede wszystkim przeprowadzka do nowego budynku biurowego oraz związany z tym szereg zmian, w tym przebudowa licznych procesów wewnątrz firmy, w taki sposób, aby jak najlepiej ją wykorzystać i jak najszybciej zauważalnie zwiększyć nasze moce produkcyjne.
Cieszy nas również powrót do kalendarza imprez wystawienniczych, będących niezwykle ważną częścią komunikacji z naszymi Klientami. Nadchodzący rok zapowiada się jako walka o realizację ambitnych celów biznesowych w coraz trudniejszym dla przedsiębiorców otoczeniu „nowego ładu”.
Zapraszamy na nasze stoisko B5.2 oraz na nasze strony www.makromed.com.pl, www.nsk.info.pl oraz www.gcomm.info.pl.