Krok 1 - Zgłoszenie udziału / Zamówienie powierzchni wystawienniczej
Powierzchnię wystawienniczą należy zamówić on-line wypełniając formularz A dostępny w Panelu wystawcy po zalogowaniu na swoje konto. Jeżeli wystawca planuje kilka stoisk, zamówienia na dodatkową powierzchnię wystawienniczą składa wypełniając formularz Au, oddzielnie dla każdego dodatkowego stoiska, bez wnoszenia dodatkowej opłaty rejestracyjnej.
Kopię formularza zamówienia otrzymasz na podany w zamówieniu adres mailowy. Teraz Organizator ma czas na potwierdzenie zamówienia. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn zamówiona lokalizacja nie jest dostępna, zadzwonimy, aby wspólnie ustalić najlepszą opcję.
Po zatwierdzeniu lokalizacji Twojego stoiska przez organizatora otrzymasz mailem potwierdzone zamówienie, które należy podpisać i odesłać oraz dwie faktury pro forma: opłata rejestracyjna oraz powierzchnia wystawiennicza.
szeregowa |
625 zł/m2 |
narożna |
660 zł/m2 |
półwyspowa/ |
690 zł/m2 |
Krok 2 - Opłata Rejestracyjna
Wysokość opłaty rejestracyjnej jest uzależniona od terminu przesłania zgłoszenia udziału:
do 15 marca 2023 - 1100 zł + 23% VAT
po 15 marca 2023 - 1400 zł + 23% VAT
Opłata rejestracyjna jest obowiązkowa dla każdego wystawcy.
Rabaty!
Wystawca, który zgłosi udział w wystawie oraz dokona pełnej płatności za zamówioną powierzchnię wystawienniczą do 20 czerwca 2023 r. przysługuje rabat, którego wysokość uzależniona jest od wielkości zamówionej powierzchni wystawienniczej (patrz tabela).
Kwota rabatu winna być uwzględniona przy ostatniej wpłacie za powierzchnię w terminie do 20 czerwca 2023 r.
Rabat dodatkowy za wczesną płatność.
Dla zamówień złożonych do 15 marca 2023 możliwy jest dodatkowy 5% rabat dla tych wystawców, którzy dokonają pełnej płatności za powierzchnię wystawienniczą w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury pro forma. Sumę rabatów należy uwzględnić w dokonanej wpłacie.
poniżej 12 m2 |
rabat 3% |
12 - 29 m2 |
rabat 5% |
30 - 69 m2 |
rabat 7% |
od 70 m2 |
rabat 10% |
Jeżeli planują Państwo mieć na swoim stoisku przedstawicieli innych firm prezentujących własne produkty, należy zarejestrować ich jako współwystawców wypełniając formularz Aw.
Zabudowa standardowa
Zabudowę standardową zamawiamy na Formularzu C , który należy wypełnić do 30 czerwca 2023.
Formularz C będzie dostępny na „Koncie wystawcy” po opłaceniu opłaty rejestracyjnej oraz minimum 20% zaliczki za powierzchnię wystawienniczą.
Elementy i usługi zawarte w cenie zabudowy standardowej
Przykładowe stoisko w zabudowie standardowej
poniżej 12 m2 |
190 zł/m2 |
12 - 25 m2 |
180 zł/m2 |
26 - 40 m2 |
170 zł/m2 |
powyżej 40 m2 |
160 zł/m2 |
Zamówienie wyposażenie dodatkowego i usług dodatkowych dla stoiska standardowego
Formularz D - termin wypełnienia do 30 czerwca 2023 r.
Istniej możliwość zamówienie wyposażenia uzupełniającego zabudowę stoiska wypełniając formularz D, który zawiera listę dostępnego wyposażenia wraz z cenami.
Firmy, które zamówiły zabudowę standardową stoiska prosimy o:
- dołączenie szkicu stoiska z zaznaczoną lokalizacją zamówionych mebli i wyposażenia, używając numerów podanych na liście wyposażenia (przykładowy szkic stoiska),
- zaznaczenie na rysunku preferowanej lokalizacji gniazd/a elektrycznego oraz wieszaka na ubrania.
UWAGA!
Cena wyposażenia dodatkowego zamówionego po 31 sierpnia 2023 wzrasta o 50%.
Zabudowa własna
Formularz E - termin wypełnienia do 14 sierpnia 2023 r.
Wystawca dokonujący zabudowy stoiska samodzielnie lub zlecający wykonanie zabudowy innej firmie jest zobowiązany do uiszczenia:
a) opłaty zryczałtowanej: 16 zł/m2 + 23 % VAT
b) opłaty za wywóz odpadów: 16 zł/m2 + 23 % VAT
Usługi techniczne
Usługi techniczne takie jak: przyłącze elektryczne, internetowe, podłączenie wody lub podwieszenia elementów konstrukcji wystawca może zamówić na formularzu E.
Wystawca/Wykonawca stoiska indywidualnego jest zobowiązany przesłać Organizatorowi do uzgodnienia projekt zabudowy wynajętej powierzchni (w 2 rzutach z określeniem wysokości) oraz z umiejscowieniem na planie przyłączy technicznych oraz ewentualnych punktów podwieszeń do dnia 31 sierpnia 2023 r.
UWAGA!
Cena mediów i podwieszeń zamówionych po 31 sierpnia 2023 wzrasta o 100%.
Aplikacja mobilna
Plan wystawy, lista wystawców z opisami i lokalizacją, lista wykładów i warsztatów z filtrem ułatwiającym wyszukiwanie, a nawet... fotobudka - to wszystko znajdziesz w bezpłatnej aplikacji mobilnej CEDE 2023 na urządzenia z systemem Android oraz iOS.
Dzięki apce, wszystkie najważniejsze informacje dotyczące CEDE są zawsze pod ręką. Aplikacja pomoże zaplanować odwiedzającym wystawę udział w wydarzeniu oraz przyjazd do Łodzi, a także sprawnie odnaleźć stoisko wystawcy lub salę warsztatową w EXPO. Dzięki niej zdąży na wykład, a nawet zrobi sobie pamiątkowe zdjęcie w targowej fotobudce.
Oferta reklamowa umożliwia promocje w różnorodnych formach:
- banery reklamowe umieszczone w różnych miejscach hali wystawowej
- reklama na ekranach w holu głównym
- reklama w materiałach konferencyjnych:
* logo na ID uczestnika
* logo na torbie konferencyjnej
* logo na notatniku
* dołączenie materiałów reklamowych wystawcy do torby konferencyjnej
- logo na Bezpłatnej Karcie Wstępu (BKW)
- reklama na wyłączność w kieszonkowym programie
- reklama w aplikacji mobilnej
- Pakiet Digital
Szczegółowa oferta reklamowa będzie dostepna wkrótce.
Expo-Łódź posiada 4 sale konferencyjne o powierzchni 100 m² każda. Dzięki systemowi mobilnych i dźwiękoszczelnych ścian, sale można łączyć w różnych konfiguracjach, również w jedną przestrzeń konferencyjną o łącznej powierzchni 405 m², która może przyjąć do pół tysiąca gości.
Zamówienia sali konferencyjnej można dokonać na Formularzu S.
Ceny sal
Sala A lub B lub C - 560 zł/godz.
Sala D - 520 zł/godz.
Informacje o szkoleniach firm będą zamieszczane: na stronie www.cede.pl, w mediach społecznościowych, kieszonkowym Programie CEDE 2023, Aplikacji mobilnej CEDE 2023, na tablicach informacyjnych na terenie wystawy oraz w newsletterach wysyłanych przez Organizatora.
Formuła wyróżniania najlepszych produktów targowych podczas CEDE będzie kontynuowana również w tej edycji.
W skład ekspertów, którzy ocenie poddadzą zgłoszone produkty wejdą przedstawiciele środowisk naukowych oraz organizacji branżowych. Wszyscy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, aby prawidłowo ocenić jakość produktu oraz umiejętność uzasadnienia wyboru.
Zgłoszenia do Konkursu "Gwiazdy CEDE 2023" będzie można dokonać wyłącznie w Panelu wystawcy wypełniając Formularz GK.
kiedy |
co należy zrobić |
gdzie / jak |
|
♦ zgłosić uczestnictwo i zamówić powierzchnię wystawienniczą, aby uzyskać prawo do preferencyjnej opłaty rejestracyjnej |
♦ Panel wystawcy na stronie www.cede.pl – formularze: |
♦ dokonać 100% płatności za powierzchnię wystawienniczą uprawniającą do dodatkowej 5% zniżki na powierzchnię |
||
w ciągu 7 dni |
♦ przesłać podpisane zamówienie na powierzchnię wystawienniczą na adres Organizatora pocztą lub mailem |
♦ Wysłać pocztą na adres biura Exactus
|
♦ dokonać płatności opłaty rejestracyjnej oraz 20% zaliczki za powierzchnię wystawienniczą |
||
|
♦ wpłacić zaliczkę w wysokości 40% wartości zamówionej powierzchni wystawienniczej |
|
♦ można dokonać rezygnacji z uczestnictwa w wystawie – zwrotowi podlegają wpłacone zaliczki oprócz opłaty rejestracyjnej |
♦ wysłać pocztą na adres biura Exactus |
|
♦ zamówić salę konferencyjną i dokonać płatności zgodnie z otrzymaną fakturą pro forma |
♦ Panel wystawcy na stronie www.cede.pl – formularz D |
|
♦ zgłosić płatnego Współwystawcę aby uzyskać prawo do preferencyjnej opłaty rejestracyjnej Współwystawcy |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz Aw |
|
|
♦ ostatni dzień pełnej płatności za powierzchnię wystawienniczą z uwzględnieniem rabatu |
|
|
♦ przesłać zamówienie zabudowy standardowej stoiska |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz C |
♦ przesłać formularz D z dołączonym szkicem stoiska z naniesionymi elementami wyposażenia dodatkowego |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz D |
|
♦ przesłać informacje o szkoleniu, które odbędzie się w wynajętej Sali konferencyjnej |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz Sz |
|
|
♦ ostatni dzień na zgłoszenie bezkosztowej rezygnacji z wynajmu sali konferencyjnej |
♦ wysłać pocztą na adres biura Exactus lub mailem na adres info@exactus.pl |
|
♦ zgłoszenie produktu/ów do Konkursu Gwiazdy CEDE 2023 |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz GK |
|
♦ dokonać pozostałej płatności za powierzchnię wystawienniczą bez rabatu |
|
♦ ostatni dzień na przesłanie wpisu do katalogu on-line oraz do aplikacji mobilnej CEDE 2023 |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz B |
|
♦ przesłać zamówienie na usługi techniczne |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz E |
|
♦ przesłać do uzgodnienia projekt zabudowy wynajętej powierzchni (w 2 rzutach z określeniem wysokości) z umiejscowieniem na planie przyłączy technicznych oraz ewentualnych punktów podwieszeń. |
♦ wysłać mailem na adres info@exactus.pl |
|
♦ przesłać 8 kompletów materiałów dot. każdego ze zgłoszonych produktów do Konkursu Gwiazdy CEDE 2023 |
♦ wysłać pocztą na adres biura Exactus |
|
|
♦ formularz D – ostatni dzień na przesłanie ostatecznych zmian oraz szkicu stoiska z naniesionymi elementami wyposażenia dodatkowego. |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz D |
|
♦ podać dane osób obsługujących stoisko w celu wygenerowania identyfikatorów Wystawcy/Współwystawcy |
♦ Panel wystawcy na www.cede.pl – formularz ID |
Hala wystawowa jest czynna w godz. 8.00 – 20.00
♦ trwają ostatnie prace wykończeniowe stoisk
♦ wystawcy odbierają materiały w Recepcji Wystawy w godz. 8.00 – 20.00
♦ instalowane są eksponaty na stoiskach
♦ wystawcy zgłaszają uwagi dot. realizacji zamówionego stoiska u Organizatora w Recepcji Wystawy
Trwa wystawa
czwartek, piątek
09.30 – 18.30 - dla wystawców
10.00 – 18.00 - dla zwiedzających
sobota
09.30 – 23.00 - dla wystawców
10.00 – 16:00 - dla zwiedzających